dilluns, 14 de novembre del 2022

ACTIVITAT DE DISSENY DE TIPOGRAFIA: LOGOTIP PER A MARCA DE COSMÈTICS D'ALOE VERA

 Ens iniciem a la matèria de Disseny de 2n de batxillerat, a l'Ins Jaume I de Salou, a l'àmbit de la tipografia. Ens trobem en el primer trimestre dedicat al disseny gràfic, i en concret en la setmana on vam estudiar la tipografia i tots els aspectes que s'hi deriven. Relacionat amb això, vaig proposar aquesta prova PAU. L'enunciat demanava el disseny d'un logotip per a una línia de productes higiene personal i cosmètics, amb el nom Oè, amb una o i una è amb accent obert. La fusió de les dues lletres es podia fer amb majúscules, minúscules o combinades, segons el criteri de l'alumnat. Es podien usar els colors blanc, verd clar (el més semblant als tons de l’Aloe vera) i daurat. I el resultat gràfic havia de transmetre que es tractava d’una gamma de productes sans i naturals, però també molt actuals. Igualment l'enunciat plantejava que es mostrés la col.locació d'aquest logotip en una coŀlecció d’envasos de mides i formes diferents. En concret proposava un mínim de quatre aplicacions del logotip d’Oè en envasos de productes ben diferenciats (per exemple: un pot de bàlsam labial, una pastilla de sabó de mans, un pot petit de crema facial, una ampolla de xampú o un pot de crema corporal), de manera que tots elsproductes tinguéssin una cohesió gràfica i s’identifiquéssin ràpidament que es tractava de la mateixa marca. Com sempre, aquesta activitat es va resoldre a classe en dues hores, amb possibilitat de millora a casa. Us mostro tot seguit, els millors resultats.
















Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada